Šokolado dieta!

Pasaulis būtų nuostabus, jei atsikratyti nereikalingų kilogramų galėtume valgydami tai, kas saldu. Jei priklausai žmonių  kategorijai, kurie kruopščiai skaičiuoja kalorijas, tačiau be saldumynų neįžvelgtų gyvenimo prasmės, specialiai Tau pristatome dietą, kuri Tave suviliotų. Šokolado dietą. Tiesa, apžvelgsime ją kiek iš kito galo, nei esame įpratę.

Dietos trukmė: ne ilgiau kaip 5 dienos. Po jos reikėtų daryti ne trumpesnę kaip 6 dienų pertrauką.

Rezultatai: Per 5 dienas gali netekti 6 kg.

Dietos esmė: Viso dietos laikymo dienos racionas analogiškas: per dieną gali išgerti dvi stiklines lieso pieno ir suvalgyti 100 gramų juodojo šokolado. Gerti galima arbatą, balintą kavą, tačiau be cukraus. Griežtai!

Mažučiai dietos pliusai:

• Šokoladas – puikus antidepresantas. Kai organizmas, reaguodamas į niūrų balzganą peizažą už lango, pareikalauja ko nors saldaus, šokolade esantis laimės hormonas seratoninas nustumia sezoninę depresiją šalin.

• JAV Kalifornijos universiteto mokslininkai nustatė, kad šokolade esantis didelis cheminės medžiagos senolio kiekis padeda sumažinti riziką susirgti širdies ligomis.

• Juodajame šokolade yra daug polifenolių, kurie mažina kraujo spaudimą.

• Šokoladas – puikus antioksidantų šaltinis. 50 gramų juodojo šokolado šių naudingų medžiagų yra tiek, kiek 4 puodeliuose arbatos, 6 obuoliuose ir net 15 stiklinių apelsino sulčių!

• Šokoladas per trumpą laiką atstato prarastą energiją. Jo plytelę visuomet rasi lakūnų, kareivių, kosmonautų ar sportininkų maisto daviniuose. Ir kazanovos kišenėje: šokoladas – plačiai žinomas afrodiziakas.